ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-:- ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ ΠΕΔΙΟ -:-
Εδώ διδάσκεται το μέλλον της εκπαίδευσης
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
· Σε νηπιαγωγούς
· Σε φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών
· Σε εργαζόμενους σε ΚΔΑΠ, Παιδικούς Σταθμούς
· Σε Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Ψυχολόγους και εργαζόμενους στον τομέα της Ψυχικής Υγείας
· Σε Στελέχη Εκπαίδευσης
· Σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και στις 2 βαθμίδες εκπαίδευσης
· Σε γονείς και προβληματισμένους πολίτες οι οποίοι θέλουν να ερμηνεύσουν τα κίνητρα των συμπεριφορών των παιδιών τους και να συνεισφέρουν αποτελεσματικά μέσω της κατάρτισής τους από το εν λόγω πρόγραμμα
· Σε όσους επιθυμούν να προχωρήσουν σε μία διαδικασία αυτογνωσίας και προσωπικής καλλιέργειας
(Η προηγούμενη γνώση στη Διδακτική δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής στο πρόγραμμα)
ΠΑΡΟΧΕΣ
Παρέχονται:
· Πιστοποιητικό επιμόρφωσης 400 ωρών (Κέντρο δια βίου μάθησης 2 «Εκπαιδευτική Ένωση»-Πιστοποιημένος Φορέας Εκπαίδευσης από το ΥΠΠΕΘ), μοριοδοτούμενο
· Τεχνική υποστήριξη
· Συμβουλευτική σταδιοδρομίας
· Ψηφιακό και έντυπο υλικό για όλες τις ενότητες του προγράμματος
· Δυνατότητα εκπόνησης επιστημονικής εργασίας, υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτών
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Α. Μετρήσιμα κριτήρια
Το πιστοποιητικό επιμόρφωσης είναι προσαρμοσμένο, ώστε να μοριοδοτείται στο κριτήριο «επιμόρφωση στο διδακτικό αντικείμενο των αποκηρυσσόμενων θέσεων», για όποιον ενδιαφέρεται να εργαστεί ως εκπαιδευτής σε:
-ΙΕΚ,
-ΣΕΚ
-ΚΔΒΜ των Δήμων
-e-ΚΔΒΜ
-Σιβιτανίδειο Σχολή
Β. Συνεκτιμώμενα προσόντα -Στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης (υποδιευθυντές, διευθυντές σχολείων μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές εκπαίδευσης)
-Στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου καθενός εκπαιδευτικού (personal professional portfolio)
-Στις προκηρύξεις για εκπαιδευτικό προσωπικό δομών μεταναστών κ προσφύγων (Κέντρα υποδοχής και φιλοξενίας προσφύγων, κέντρα υποδοχής Ασυνόδευτων ανηλίκων, κέντρα φιλοξενίας αιτούντων άσυλο)
-Σε φροντιστήρια
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
400 διδακτικές ώρες (6 μήνες)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Μέθοδος υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα
· Διεξάγεται είτε με το μεικτό μοντέλο μάθησης (blended learning- και διαδικτυακά και δια ζώσης-), είτε αποκλειστικά διαδικτυακά (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
· Περιλαμβάνει:
-E-books,
- πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό),
- πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα),
-εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
-Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
- Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών
Μεθοδολογία Αξιολόγησης:
o Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
o Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
o Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2019
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Υπατίας 6, 105 56 Αθήνα
Τηλ.: 210 3235200, 210 3242 497
