ΙΕΚ-ΕΝΩΣΗ-ΣΗΜΑ.png

Σύγχρονα εκπαιδευτικά μοντέλα και πρακτικές αξιολόγησης μαθητών/τριών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Εξ Αποστάσεως

Διεθνής Πιστοποίηση
gatehouse-awords.png

Τομέας Σπουδών:

Παιδαγωγικά

Η αξιολόγηση του μαθητή, ιδιαίτερα στις σημερινές κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, χαρακτηρίζεται ως ένας από τους βασικότερους παράγοντες που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ποιότητας στην εκπαίδευση και αναμφίβολα αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα ζητήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το πρόγραμμα εστιάζει αρχικά στην ανάδειξη της σημασίας της αξιολόγησης του μαθητή κατά τη διδακτική μαθησιακή διαδικασία με έμφαση στις αρχές που είναι απαραίτητο να τη διέπουν, στη διασάφηση βασικών εννοιών με αντικείμενο την αξιολόγηση του μαθητή, στην περιγραφή των λειτουργιών της αξιολόγησης του μαθητή και τέλος στην ανάλυση πρακτικών αξιολόγησης οι οποίες εντάσσονται στα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης. Θεωρείται σημαντικό να δοθεί έμφαση στην εξοικείωση του μαθητή με τη διαδικασία της αξιολόγησης ως μια θετική πορεία αυτοβελτίωσης, ωρίμανσης και ετοιμότητας για την εκπαιδευτική και επαγγελματική εξέλιξη.

Που απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, σχολικούς συμβούλους, και φοιτητές αντίστοιχων σχολών. Επίσης, απευθύνεται και σε επαγγελματίες που εμπλέκονται με επαγγελματικούς χώρους στους οποίους πραγματοποιείται πρόγραμμα μαθητείας μαθητών επαγγελματικών σχολών και επαγγελματικών λυκείων. Θεωρείται σημαντικό πρόγραμμα και για ψυχολόγους και ειδικότητες επιστημόνων που ασχολούνται με θέματα λειτουργίας και οργάνωσης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται ατομικά και ομαδικά περιστατικά μαθητών έχοντας την εξοικείωση και με τις διαδικασίες αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς χώρους.

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάδειξη της παιδαγωγικής διάστασης της αξιολόγησης του μαθητή μέσα από την εφαρμογή τεχνικών και εργαλείων που εκτιμώνται ότι θα συμβάλουν στην παραγωγική διαδικασία της αξιολόγησης. Επίσης, δίνεται έμφαση σε μεθόδους εξοικείωσης με τη συνεχιζόμενη αξιολόγηση, ώστε αφενός να ενταχθεί στην εκπαιδευτική κουλτούρα του μαθητή και αφετέρου να συμβάλει στην ευρύτερη ενίσχυση της εφαρμογής της αξιολόγησης στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και στους επαγγελματικούς χώρους.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει την αξιολόγηση του μαθητή ως πρακτική εμπλοκής του μαθητή στη μαθησιακή διαδικασία, να κατανοεί τις βασικές αρχές και τα χαρακτηριστικά που διέπουν τις σύγχρονες μορφές της αξιολόγησης του μαθητή, να κατανοεί τη σημασία των τεχνικών αυθεντικής αξιολόγησης με στόχο τον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, να αξιοποιεί τεχνικές αξιολόγησης που ευνοούν την ανάπτυξη γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών, και επικοινωνιακών δεξιοτήτων.

Σύγχρονα εκπαιδευτικά μοντέλα και πρακτικές αξιολόγησης μαθητών/τριών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περιεχόμενο

⦁ Αξιολόγηση του Μαθητή: Εννοιολογικές αποσαφηνίσεις
⦁ Από την αξιολόγηση της μάθησης στην αξιολόγηση για μάθηση
⦁ Εκπαιδευτικά μοντέλα και πρακτικές αξιολόγησης
⦁ Ειδικές δραστηριότητες, φύλλα εργασίας και ασκήσεις

Πιστωτικές μονάδες ECVET

Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου δια Βίου Μάθησης 2 «Εκπαιδευτική Ένωση» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας για άμεση προσωπική ενημέρωση

Με ενδιαφέρει να ενημερωθώ προσωπικά για τον ακόλουθο τίτλο σπουδών:

Προτιμώμενες ώρες επικοινωνίας
Διεθνής Πιστοποίηση
gatehouse-awords.png