ΙΕΚ-ΕΝΩΣΗ-ΣΗΜΑ.png

Διδακτικά μοντέλα και αποτελεσματική εφαρμογή τους

Εξ Αποστάσεως

Τομέας Σπουδών:

Παιδαγωγικά

Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει σοβαρό συγκριτικό πλεονέκτημα στο συμμετέχοντα: κατά τις επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης, να ασχοληθεί ως Στέλεχος στο Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (επιλογή προσωπικού, υπεύθυνος εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εργαζομένων), Σύμβουλος Καριέρας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, Υπεύθυνος Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).

Που Απευθύνεται

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι περιζήτητο από τους εκπαιδευτικούς και τα Στελέχη ή υποψήφια Στελέχη Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, αφορά:
Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Εκπαιδευτικών Οργανισμών
Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Επιχειρήσεων (Διευθυντές, Προϊσταμένων Τμημάτων)
Υπεύθυνους Τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών και Υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης του Οργανισμού τους,
Φοιτητές Οικονομικών, Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών και
Όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τομέα της Διοίκησης Προσωπικού, τις μεθόδους και εργαλεία αξιολόγησης, προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξής τους (γενικότερα την Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού) με τρόπο σύγχρονο και αποτελεσματικό.

Εξειδικευμένες Γνώσεις

H ανάδειξη των εκπαιδευτικών πρακτικών που συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης από το σχολείο εκπαίδευσης και της σχολικής ζωής.

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων

Α) Σε επίπεδο γνώσεων
-Αποσαφήνιση βασικών εννοιών περί παιδαγωγικών και διδακτικών μοντέλων
-Η κατανόηση της σύνδεσης διδακτικού μοντέλου και μαθησιακού αποτελέσματος

Β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων και ικανοτήτων
-Η αντίληψη της αναγκαιότητας της ανανέωσης σε μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας ως μέσου ανάπτυξης
-Η ικανότητα σχεδιασμού και εφαρμογής διαφόρων διδακτικών μοντέλων

Γ) Σε επίπεδο αξιών
-Η απόκτηση κουλτούρας αριστείας και εμπέδωσης της αίσθησης ότι η καινοτομία συνιστά θεμελιώδη παράγοντα εξέλιξης προσωπικού και οργανισμού

Πλεονεκτήματα

Αποκτώ σημαντικό επιστημονικό εφόδιο στις επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης
Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
Εξασφαλίζω συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.
Θα γνωρίσω τη σημασία της επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό, και την «απόδοση» αυτής για τον Οργανισμό.
Θα εμπλουτίσω τις γνώσεις μου σε μείζονος σημασίας ζητήματα για τον Οργανισμό, όπως η εκπαίδευση και η δια βίου επιμόρφωση του προσωπικού, τεχνικές ενίσχυσης της εργασιακής αποτελεσματικότητας, πρακτικές υποκίνησης του προσωπικού
Θα κατανοήσω τη διαφορά της Ηγεσίας από τη Διοίκηση και το ρόλο της στην ανάπτυξη του Οργανισμού
Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.

Μέθοδος Υλοποίησης

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα

Διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
Περιλαμβάνει:
E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία
Συνεχή διαδικτυακή επικοινωνία
Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εργασιών

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Διδακτικά μοντέλα και αποτελεσματική εφαρμογή τους

Δομή - Μαθήματα

Θεωρητικό Πλαίσιο Ανάλυσης Παιδαγωγικών Πρακτικών και Υλικού
Το Παραδοσιακό Διδακτικό Μοντέλο
Tο Ανακαλυπτικό Διδακτικό Μοντέλο
Tο εποικοδομητικό Διδακτικό. Μοντέλο
Η Χρήση Μεταφορών και Αναλογιών στη Διδασκαλία
Το Διαδίκτυο ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο/Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Εκπαίδευση έξω από το Σχολείο: Αξιοποιώντας τα ΜΜΕ στην Εκπαίδευση
Εκπαίδευση έξω από το Σχολείο: Οργανώνοντας Εκπαιδευτικές Εκδρομές
Εκπαιδευτική Ηγεσία
Η έννοια “αποτελεσματικότητα” και “αποδοτικότητα”
Οργανωτική Κουλτούρα
Διαχείριση της Αλλαγής (Change Management)
Μετασχηματισμός της εκπαιδευτικής μονάδας

Πιστωτικές μονάδες ECVET

Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου δια Βίου Μάθησης 2 «Εκπαιδευτική Ένωση» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας για άμεση προσωπική ενημέρωση

Με ενδιαφέρει να ενημερωθώ προσωπικά για τον ακόλουθο τίτλο σπουδών:

Προτιμώμενες ώρες επικοινωνίας