Σύγχρονες αρχές προβολής προϊόντων και marketing

Εξ Αποστάσεως

Συνεργάτης Πρακτικής

Τομέας Σπουδών:

Business Administration

Στο πρόγραμμα αναπτύσσονται θεωρητικές και πρακτικές αρχές για την προώθηση και προβολή προϊόντων και υπηρεσιών. Αξιοποιούνται σύγχρονες κοινωνικές, ψυχολογικές και οικονομικές θεωρίες για την διακίνηση προϊόντων και τη λειτουργική οργάνωση υπηρεσιών. Εξετάζονται θέματα για τη διαμόρφωση προϊόντων και υπηρεσιών ανταγωνιστικών σε ένα παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον. Προσεγγίζονται θέματα επικοινωνίας και οργάνωσης διαφήμισης με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των επικοινωνιακών δικτύων. Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για άτομα που θέλουν να ενταχθούν ως επαγγελματίες στο χώρο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και για άτομα που ήδη βρίσκονται σε αυτούς τους χώρους και επιθυμούν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να είναι πιο αποδοτικοί στο έργο τους.

Εξειδικευμένες Γνώσεις

Στα χαρακτηριστικά του προγράμματος εντάσσεται το διαβαθμισμένο μοντέλο οργάνωσης μαθημάτων, ώστε να συνδυάζεται το θεωρητικό με το πρακτικό μέρος., για να μπορεί ο σπουδαστής να σχηματίζει μια ολοκληρωμένη άποψη για την οικονομική διαδικασία, η οποία εμπεριέχει και κοινωνικο-πολιτισμικές διαστάσεις.

Επαγγελματικές Επιλογές

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να ενταχθούν στους οικονομικούς τομείς που σχετίζονται με το marketing αλλά και στους εν ενεργεία επαγγελματίες. Ειδικότερα, μπορούν να απασχοληθούν ως:

1. Εργαζόμενοι συνεργάτες σε εταιρίες marketing
2. Συνεργάτες- σύμβουλοι σε ειδικές διαφημιστικές εταιρίες
3. Συνεργάτες-δημιουργοί διαφημιστικών μοντέλων σε κοινωνικά δίκτυα
4. Δημιουργοί ή συνεργάτες ειδικών εταιρειών ανάληψης διαφημιστικού έργου προώθησης υπηρεσιών ή προϊόντων
5. Εκπαιδευτές σε επιμορφωτικά σεμινάρια manager εταιριών ή ιδιωτικών υπηρεσιών
6. Προωθητές προϊόντων με διάφορα μέσα σε εταιρίες
7. Διακινητές προϊόντων και υπηρεσιών σε οργανωμένους ευρωπαϊκούς ή διεθνείς οργανισμούς
8. Ελεύθεροι επαγγελματίες διαφημιστές, συνεργάτες ομίλων εταιριών, συνδικαλιστικών φορέων, ενώσεων

Σύγχρονες αρχές προβολής προϊόντων και marketing

Δομή - Μαθήματα

Εξ Αποστάσεως

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
1. Βασικές αρχές marketing
2. Αρχές επικοινωνίας
3. Marketing και κοινωνικά δίκτυα
4. Τεχνικές διαφήμισης
5. Τεχνικές πωλήσεων
6. Ανάλυση της αγοράς
7. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
8. Μεθοδολογία έρευνας
9. Καινοτομία και επιχειρηματικότητα
10. Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές

Διάρκεια προγράμματος: 9 μήνες

Πιστωτικές μονάδες ECVET

Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου δια Βίου Μάθησης 2 «Εκπαιδευτική Ένωση» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας για άμεση προσωπική ενημέρωση

Με ενδιαφέρει να ενημερωθώ προσωπικά για τον ακόλουθο τίτλο σπουδών:

Υπατίας 6, 105 56 Αθήνα

Τηλ.: 210 3235200, 211 1100335

© 2020 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ"  είναι αδειοδοτημένο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Επίσημο Φορέα του Υπουργείου Παιδείας (Κωδικός αδείας: 192083980)
  • enosi facebook page
  • enosi instagram page
  • Black Google+ Icon
  • Enosi Google Places
  • Enosi LinkedIn