top of page
ΙΕΚ-ΕΝΩΣΗ-ΣΗΜΑ.png

Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Θεωρητικές προσεγγίσεις και μοντέλα παρέμβασης

Εξ Αποστάσεως

Διεθνής Πιστοποίηση
gatehouse-awords.png

Τομέας Σπουδών:

Παιδαγωγικά

Ένα σημαντικό ζήτημα που απασχολεί τις Επιστήμες της Αγωγής και κατ’ επέκταση προβληματίζει τους εκπαιδευτικούς είναι η διαχείριση της σχολικής τάξης. Ιδιαίτερα, σε ένα διαπολιτισμικό εκπαιδευτικό περιβάλλον απαιτούνται ειδικές γνώσεις από τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης. Η διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη αποτελεί μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική διαδικασία που προϋποθέτει την ικανότητα του εκπαιδευτικού να αξιοποιεί διάφορες στρατηγικές ανάλογα με τη φύση της προβληματικής κατάστασης που καλείται να αντιμετωπίσει. Στις ειδικές θεματικές που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα συμπεριλαμβάνονται ιδιαίτερα θέματα νεανικής κουλτούρας, ρατσισμού, μορφές σχολικής βίας, εκδηλώσεις κοινωνικής ανισότητας ως προς την κοινωνική τάξη και το φύλο. Σταδιακά ο εκπαιδευτικός χώρος διαμορφώνεται σε ένα πολυσύνθετο, κοινωνικό – πολιτισμικό περιβάλλον. Στόχος του προγράμματος είναι η προσέγγιση ζητημάτων που αφορούν στη διαχείριση προβλημάτων στο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής τάξης.

Που απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, σχολικούς συμβούλους και φοιτητές παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών. Επίσης, σε επαγγελματίες και ερευνητές που ασχολούνται με εκπαιδευτικά ζητήματα.

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι να εξοικειώσει τους εκπαιδευόμενους με τη διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη μέσα από την περιγραφή σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο των διαφορετικών προσεγγίσεων. Η διαχείριση των προβλημάτων συνδέεται με την σαφή αναγωγή τους στις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες, ώστε να διευρυνθεί η θεωρητική τους προσέγγιση και αντίστοιχα η επίλυσή τους.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να προσεγγίζει θέματα που αφορούν στη διαχείριση της σχολικής τάξης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, να αναγνωρίζει τις πολιτισμικές και κοινωνικές αιτίες και τους τρόπους εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη, να εντοπίζει τα προβλήματα που εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία της σχολικής τάξης, να εξοικειωθεί με τεχνικές αποτελεσματικής διαχείρισης προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη, να σχεδιάζει και να οργανώνει σχολικά περιβάλλοντα που διασφαλίζουν την αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη.

Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Θεωρητικές προσεγγίσεις και μοντέλα παρέμβασης

Περιεχόμενο

⦁ Διαχείριση της σχολικής τάξης: Εννοιολογική αποσαφήνιση βασικών όρων
⦁ Προσδιορισμός θεμάτων προς εξέταση όπως πολυπολιτισμικότητα, σχολική βία, κοινωνική ανισότητα ως προς την κοινωνική τάξη και το φύλο κλπ.
⦁ Πρόληψη και αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
⦁ Οργανωμένα προγράμματα διαχείρισης προβληματικής συμπεριφοράς με ένταξή τους σε ειδικές κοινωνικοπολιτισμικές ενότητες όπως πολυπολιτισμικότητα, σχολική βία, κοινωνική ανισότητα ως προς την κοινωνική τάξη και το φύλο κλπ.

Πιστωτικές μονάδες ECVET

Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση Κ.Δ.Β.Μ.» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET. Αναλυτικότερα, παρέχεται 1 μονάδα ECVET ανά 12 ώρες επιτυχούς δια ζώσης ή εξ αποστάσεως παρακολούθησης. Για τα ECVET παρέχεται συμπλήρωμα πιστοποιητικού.
Το European Credit system for Vocational Education & Training (ECVET) είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Εισήχθη το 2009 με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2.

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας για άμεση προσωπική ενημέρωση

Με ενδιαφέρει να ενημερωθώ προσωπικά για τον ακόλουθο τίτλο σπουδών:

Προτιμώμενες ώρες επικοινωνίας
Διεθνής Πιστοποίηση
gatehouse-awords.png
bottom of page