ΙΕΚ-ΕΝΩΣΗ-ΣΗΜΑ.png

Εδώ διδάσκεται το μέλλον της εκπαίδευσης

Η μέθοδος διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας απασχολούσε και εξακολουθεί να απασχολεί με ολοένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, τους καθηγητές αγγλικής. Αυτό συμβαίνει διότι οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας απαιτούν πλέον την άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. Συνεπώς, οι καθηγητές αγγλικών αναζητούν διαρκώς αποτελεσματικότερους τρόπους διδασκαλίας. Οι μαθητές χρειάζεται να ανταπεξέρχονται εξίσου τόσο στην κατανόηση όσο και στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου.
Στο παρόν σεμινάριο, θα αναλύσουμε θεωρητικά αλλά κυρίως πρακτικά τη διδασκαλία των τεσσάρων skills – listening, speaking, reading, writing – με τρόπο που εστιάζει στη διαδικασία της μάθησης. Θα αναδειχθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να μεταποιήσουμε τις ήδη υπάρχουσες ασκήσεις των διδακτικών βιβλίων αλλά και να φτιάξουμε δικές μας ασκήσεις έτσι ώστε αυτές να επικεντρώνονται στη μαθησιακή διαδικασία. Μεγάλη σημασία θα δοθεί στην εφαρμογή του συγκεκριμένου τρόπου διδασκαλίας στα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας όλων των επιπέδων των πανεπιστημίων Michigan και Cambridge. Τέλος, θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να φτιάχνουμε lesson plans.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε καθηγητές αγγλικής του δημοσίου στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και σε καθηγητές αγγλικής του ιδιωτικού τομέα. Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται επίσης και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές.

1η Θεματική Ενότητα:
Διδασκαλία Listening και Speaking στα Επίπεδα Α1, Α2

Στην ενότητα αυτή εξετάζονται οι διαφορές μεταξύ teaching και testing process σε επίπεδο οργάνωσης και διεξαγωγής του μαθήματος. 
Αναλύονται κι αξιολογούνται έτοιμα δείγματα listening και speaking από διαφορετικά διδακτικά βιβλία, ενώ παρέχεται η δυνατότητα σχεδιασμού πρωτότυπων μαθημάτων βασισμένων στη διδασκαλία listening και speaking αντίστοιχα. 
Παράλληλα, παρουσιάζονται και μελετώνται έτοιμα lesson plans.
Τέλος, ερευνάται ο τρόπος που μπορούν να αξιοποιηθούν και να εφαρμοστούν οι μέθοδοι διδασκαλίας listening και speaking στη διδασκαλία των αντίστοιχων δεξιοτήτων στα πτυχία STYLE Levels 1-4, STARTERS, MOVERS, FLYERS και KET

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Διαφορές teaching και testing process
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Παρουσίαση κι ανάλυση έτοιμων lesson plans
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία

3η Θεματική Ενότητα:
Διδασκαλία Listening και Speaking στα Επίπεδα C1, C2

Αναλύονται κι αξιολογούνται έτοιμα δείγματα listening και speaking από διαφορετικά διδακτικά βιβλία. 
Δομούνται πρωτότυπα lesson plans που θα οδηγήσουν και θα συμβάλλουν στην οργάνωση και προετοιμασία πρωτότυπων μαθημάτων βασισμένων στη διδασκαλία των παραπάνω δεξιοτήτων.
Τέλος, εξετάζεται ο τρόπος εφαρμογής της διδασκαλίας των παραπάνω δεξιοτήτων για τη διδασκαλία τους στα πτυχία ALCE, ECPE, CAE και CPE.

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Σχεδιασμός πρωτότυπων lesson plans
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία

5η Θεματική Ενότητα:
Διδασκαλία Reading και Writing στα Επίπεδα B1, B2

Αναλύεται κι εξετάζεται έτοιμο διδακτικό υλικό για το οποίο δίνεται επίσης η δυνατότητα αναδιαμόρφωσης έτσι ώστε αυτό να έρχεται σε συμφωνία με τις βασικές αρχές διδασκαλίας των δεξιοτήτων reading και writing. 
Παρέχεται επίσης η ευκαιρία οργάνωσης και σχεδιασμού πρωτότυπων μαθημάτων βασισμένων στη διδασκαλία των παραπάνω δεξιοτήτων. 
Παράλληλα, δίνεται πλέον η έμφαση στο σχεδιασμό διδακτικού υλικού έτσι ώστε αυτό να ακολουθεί τις αρχές διδασκαλίας και των τεσσάρων δεξιοτήτων (listening, speaking, reading και writing).
Τέλος, αναλύεται και συζητείται ο τρόπος εφαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας των δεξιοτήτων reading και writing για τη διδασκαλία τους στα πτυχία BCCE, ECCE, PET και FCE

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Αναδιαμόρφωση έτοιμου διδακτικού υλικού
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία

2η Θεματική Ενότητα: 
Διδασκαλία Listening και Speaking στα Επίπεδα Β1, Β

Αναλύονται κι αξιολογούνται έτοιμα δείγματα listening και speaking από διαφορετικά διδακτικά βιβλία, ενώ η θεωρία γίνεται πράξη μέσα από το σχεδιασμό πρωτότυπων μαθημάτων για τη διδασκαλία listening και speaking. 
Παρουσιάζονται και μελετώνται έτοιμα lesson plans, αλλά και δίνεται η δυνατότητα σχεδιασμού lesson plans που εξυπηρετούν την καλύτερη οργάνωση των πρωτότυπων μαθημάτων listening και speaking αντίστοιχα.
Τέλος, αναλύεται και συζητείται ο τρόπος εφαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας των παραπάνω δεξιοτήτων για τη διδασκαλία τους στα πτυχία BCCE, ECCE, PET και FCE. 

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Παρουσίαση κι ανάλυση έτοιμων lesson plans
Σχεδιασμός πρωτότυπων lesson plans
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία 

4η Θεματική Ενότητα:
Διδασκαλία Reading και Writing στα Επίπεδα Α1, Α2

Σε αυτή την ενότητα εξετάζονται βασικές αρχές της διδασκαλίας των δεξιοτήτων reading και writing. 
Μελετάται κι αξιολογείται έτοιμο διδακτικό υλικό από διαφορετικά διδακτικά βιβλία. 
Παράλληλα, δίνεται η ευκαιρία σχεδιασμού κι οργάνωσης πρωτότυπων μαθημάτων βασισμένων σε εξίσου πρωτότυπα lesson plans.
Τέλος, ερευνάται ο τρόπος που μπορούν να αξιοποιηθούν και να εφαρμοστούν οι μέθοδοι διδασκαλίας reading και writing στη διδασκαλία των αντίστοιχων δεξιοτήτων στα πτυχία STYLE Levels 1-4, STARTERS, MOVERS, FLYERS και KET.

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Αναφορά στις βασικές αρχές διδασκαλίας reading και writing
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Σχεδιασμός πρωτότυπων lesson plans
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία

6η Θεματική Ενότητα:
Διδασκαλία Reading και Writing στα Επίπεδα C1, C2

Αναλύεται κι αξιολογείται έτοιμο διδακτικό υλικό από διαφορετικά διδακτικά βιβλία, ενώ αυτό αναδιαμορφώνεται έτσι ώστε να είναι σύμφωνο με τις αρχές διδασκαλίας των παραπάνω δεξιοτήτων. 
Δομούνται και σχεδιάζονται πρωτότυπα μαθήματα αναφορικά με τη διδασκαλία των δεξιοτήτων reading και writing, τα οποία όμως ικανοποιούν παράλληλα κι όλα τα κριτήρια διδασκαλίας και των υπόλοιπων δεξιοτήτων.
Τέλος, εξετάζεται ο τρόπος εφαρμογής της διδασκαλίας των δεξιοτήτων reading και writing για τη διδασκαλία τους στα πτυχία ALCE, ECPE, CAE και CPE.

Ενδεικτικά Περιεχόμενα
Αξιολόγηση έτοιμου διδακτικού υλικού
Αναδιαμόρφωση έτοιμου διδακτικού υλικού
Σχεδιασμός πρωτότυπων μαθημάτων
Θεωρητική εφαρμογή του τρόπου διδασκαλίας των δεξιοτήτων listening και speaking στα παραπάνω πτυχία 

ΙΕΚ-ΕΝΩΣΗ-ΣΗΜΑ.png
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Πιστοποιημένος Φορέας Εκπαίδευσης Κε.Δι.Βι.Μ1

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 1 "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ"  είναι αδειοδοτημένο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Επίσημο Φορέα του Υπουργείου Παιδείας (Κωδικός αδείας: 2101590)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2019

Σάββατο 16/2/2019

1.

Κυριακή 17/2/2019

2.

Σάββατο 2 /3/2019

3.

Κυριακή 3/3/2019

4.

Κυριακή 17 /3/2019

5.

Κυριακή 24/3/2019

6.

Κυριακή 13/4/2019

7.

Κυριακή 19/5/2019

8

Κυριακή 26/5/2019

09.

Κυριακή 2/6/2019

10.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Καθηγήτρια Αγγλικών

Δέσποινα Πάτση

Υπατίας 6, 105 56 Αθήνα

Τηλ.: 210 3235200, 210 3242 497