Η μέθοδος διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας απασχολούσε και εξακολουθεί να απασχολεί με ολοένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, τους καθηγητές αγγλικής. Αυτό συμβαίνει διότι οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας απαιτούν πλέον την άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. Συνεπώς, οι καθηγητές αγγλικών αναζητούν διαρκώς αποτελεσματικότερους τρόπους διδασκαλίας. Οι μαθητές χρειάζεται να ανταπεξέρχονται εξίσου τόσο στην κατανόηση όσο και στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου.
Στο παρόν σεμινάριο, θα αναλύσουμε θεωρητικά αλλά κυρίως πρακτικά τη διδασκαλία των τεσσάρων skills – listening, speaking, reading, writing – με τρόπο που εστιάζει στη διαδικασία της μάθησης. Θα αναδειχθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να μεταποιήσουμε τις ήδη υπάρχουσες ασκήσεις των διδακτικών βιβλίων αλλά και να φτιάξουμε δικές μας ασκήσεις έτσι ώστε αυτές να επικεντρώνονται στη μαθησιακή διαδικασία. Μεγάλη σημασία θα δοθεί στην εφαρμογή του συγκεκριμένου τρόπου διδασκαλίας στα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας όλων των επιπέδων των πανεπιστημίων Michigan και Cambridge. Τέλος, θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να φτιάχνουμε lesson plans.