Γιάννης Ρες
Μεταπτυχιακός δάσκαλος - Στέλεχος Εκπαίδευσης
Ο Γιάννης Ρες είναι Στέλεχος Εκπαίδευσης. Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου "Σπουδές στην Εκπαίδευση" (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) καθώς και δεύτερου μεταπτυχιακού "Μοντέλα Σχεδιασμού κ Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων" (Πανεπιστήμιο Αιγαίου). Ακόμη, έχει συγγράψει δύο επιστημονικά εγχειρίδια για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και έχει πλέον των 70 Δημοσιεύσεων σε Επιστημονικά Περιοδικά και Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με Κριτές. Αξιοσημείωτο είναι ότι μέρος του πολυσχιδούς Επιστημονικού του έργου αποτελεί υλικό μελέτης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Πανεπιστημίων (Παν. Θεσσαλίας, ΕΑΠ, Παν. Λευκωσίας). Έχει διατελέσει διδακτικό προσωπικό στο ΕΚΔΔΑ, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, σε Κολλέγια, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, σε ΚΔΒΜ και στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Έχει μεγάλη εμπειρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων, πλέον των 30.000 ωρών σε Στελέχη και Υπαλλήλους Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, συναφή βιβλιογραφική κ ερευνητική δράση, πιστοποιημένος αξιολογητής υποψηφίων εκπαιδευτών ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ). Είναι καταρτισμένος στη Συμβουλευτική (ετήσιο πρόγραμμα στο Πανεπ. Ιωαννίνων), και στη «Συμβουλευτική κ το Coaching» (18μηνο πρόγραμμα Πανεπ. Αιγαίου). Είναι πιστοποιημένος (ΥΠΠΕΘ) Εκπαιδευτής Β' Επιπέδου (Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ν.Τ.) και έχει πλέον των 3500 ωρών ως επιμορφούμενος σε προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης. Είναι ενταγμένος στο Μητρώο Συμβούλων Σταδιοδρομίας κ Διαχείρισης Καριέρας (Κοινωνικών Εταίρων), στο Κύριο Μητρώο Διδακτικού Προσωπικού του ΕΚΔΔΑ, και στα Μητρώα Εκπαιδευτών ΟΑΕΔ, ΥΠΠΕΘ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΚ, ΙΕΠ και Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ και ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ, Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΔΥ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, ΣΕΤΕ, ΕΕΤΑΑ). Είναι Εμπειρογνώμων και Αξιολογητής του ΕΟΠΠΕΠ (και στα 4 μητρώα του Οργανισμού), Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος (Σχεδιασμός, Υλοποίηση κ Αξιολόγηση) πλέον των 120 Επιμορφωτικών Προγραμμάτων (όλα μοριοδοτούμενα), Μέλος Επιστημονικών Ενώσεων, κ Επιστημονικών Επιτροπών σε Συνέδρια κ Περιοδικά. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, το Coaching, τη Συμβουλευτική, την Παιδαγωγική Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία, την Αξιολόγηση, τη Διοίκηση, τα Soft Skills.